Több kell, mint nyelvtudás

Te fordítottál már szakszöveget? Bizony, akkor megtapasztalhattad, a "konyhanyelv" ilyen esetekben fabatkát sem ér!

Új helyesírás

Ajánló

A magyar linkjegyzék

Friss topikok

  • revesz norbi: helo harry szeretem az öszes könyved és a filmeket is (2008.12.11. 14:42) Harry Potter 7 magyarul a neten
  • bkEdit: Nagyon tetszik az oldalad, hasznos, hisz a gyom kéretlenül nő, és mindig nagyobb ütemben, mint a h... (2008.03.17. 21:21) Feliratkozóknak
  • Gyomdoktor: Szia Franci! Örülök Neked itt is! Egyáltalán nem biztos, hogy van! Nézd meg a kül. blogkeresőkben... (2008.02.07. 23:18) Szójegyzék 4
  • Gyomdoktor: Kedves Péter! Köszönöm a kommentet. Nem tudom, mennyire lesz ez főállás. Jelenleg nincs más lehe... (2007.12.04. 16:24) Napi 3.500 szó/fordító
  • Gyomdoktor: Nagyon köszönöm! És igen, írd be! Jó, hogy megtaláltalak! (2007.11.20. 21:49) Fordítóprogramok, szótárak

2007.11.13. 23:11 Gyomdoktor

Meglepődtem


Hosszú évek teltek el anélkül, hogy fordítóként dolgoztam volna.

Csak magamnak fordítottam a különböző konferenciákra, a doktorira készülve.

Aztán egyszer csak hoztak valamit. Teljesen nekem valót.

Fordítottam. Gyorsan és örömmel. Megakadás nélkül.

Akkor rájöttem, van keresnivalóm ezen a területen.

Még akkor is, ha

  • egyelőre csak középszótáram van, meg egy 15 éves Wahrigom,
  • viszont nincs mezőgazdasági, növénytermesztési szótáram,
  • főképp pedig nincs semmilyen szoftverem, amivel ma már nagyon sok fordító rendelkezik,
  • ellenben ott a sok év alatt felhalmozott növénytermesztési, növényvédelmi területen szerzett elméleti ismeret, a szaknyelvhez konyítás.

A minap amolyan előmikulás gyanánt megleptem magam új, cd mellékletet tartalmazó kéziszótárral.

Mert eszköz az bizony kell, ha tovább akarok lépni.

Szólj hozzá!

Címkék: szótár fordító


  

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomdoktor.blog.hu/api/trackback/id/tr75228415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Weblink Linkgyűjtemény Blog.wyw.hu hlminibanner.jpg
süti beállítások módosítása